Privacy

Ogólne warunki użytkowania i sprzedaży
Zasady gry
DZIĘKUJEMY za wizytę na naszej stronie internetowej i wykazanie zainteresowania zakupem naszych produktów.
Chociaż zdajemy sobie sprawę z tego, że jest dużo tekstu, ważne jest, aby przed dokonaniem zakupu dokładnie zapoznać się z niniejszymi Ogólnymi warunkami użytkowania i sprzedaży („Zasady gry”), ponieważ niniejsze Zasady gry wyjaśniają szczegółowe zasady dotyczące korzystania z naszej strony internetowej i zamówienia.
Odwiedzając nasze strony internetowe i kupując u nas produkty, potwierdzasz, że przeczytałeś/-aś i zrozumiałeś/-aś niniejsze Zasady gry.
Faktyczne i szczegółowe zasady, takie jak koszty dostawy, czasy dostaw, ale także regiony, w których dostarczamy lub dokąd nie dostarczamy naszych produktów, można znaleźć na naszej stronie internetowej pod często zadawanymi pytaniami ("FAQ").
Zasady gry:
1. KIM JESTEŚMY ?
2. Kto może zamówić artykuł(y) za pośrednictwem strony internetowej?
3. Kiedy można zamówić artykuł(y) za pośrednictwem strony internetowej?
4. Jak działa procedura zamawiania?
5. Kiedy możemy anulować Twoje zamówienie?
6. Jakich cen używa Foot Locker?
7. W jaki sposób płacisz za przedmiot(y)?
8. Jakie masz opcje dostawy?
9. W jaki sposób zostaną dostarczone Twoje produkty?
10. Co możesz zrobić, jeśli nie otrzymałaś zamówienia?
11. Chcesz anulować zamówienie; co należy zrobić?
12. Kiedy Foot Locker nie przyjmie zwróconych produktów?
13. W jaki sposób i kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy po anulowaniu/zwrocie zamówienia/artykułu?
14. Jaka jest Twoja gwarancja prawna i czego możesz oczekiwać, jeśli produkt(y) jest(są) wadliwy(-e)?
15. Jak skontaktować się z Foot Locker?
16. W jaki sposób Foot Locker przetwarza Twoje dane osobowe?
17. Jakie są zasady dotyczące praw własności intelektualnej?
18. Jak daleko sięga odpowiedzialność Foot Locker?
19. Jakie przepisy i jurysdykcje mają zastosowanie do Twojej umowy kupna?
20. Jakie inne zasady obowiązują?
Możesz zapoznać się z regułami gry online, pobrać je i wydrukować lub poprosić o nie e-mailem nasz zespół obsługi klienta.
1. KIM JESTEŚMY
Terminy „my”, „nasz” i „nas” używane są do odnoszenia się do podmiotów Foot Locker w Europie.
Nasza główna siedziba to Foot Locker Europe B.V. w Holandii. Foot Locker Europe B.V. jest zarejestrowany w holenderskiej Izbie Handlowej pod numerem rejestracyjnym 23067735.
Tożsamość podmiotu sprzedawcy przedmiot(-ów) zależy od kraju, w którym dokonano zakupu. Zapoznaj się z Załącznikiem I do niniejszych reguł gry, w tym z naszą listą podmiotów, aby znaleźć swój podmiot Foot Locker.
W razie pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
2. Kto może zamówić artykuł(y) za pośrednictwem strony internetowej?
Możesz zamówić nasz(e) produkt(y), jeśli osiągnął(osiągnęła) Pan(i) wiek prawny zgodnie z obowiązującymi przepisami i jest do tego uprawniony(uprawniona).
Nasze produkty sprzedajemy wyłącznie użytkownikom końcowym i/lub konsumentom, którzy:
a. Mają prawidłowy adres w regionie, w którym dostarczamy nasze produkty;
b. Zamawiają produkty do użytku osobistego; oraz
c. Nie odsprzedają produktu(ów).
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży naszych produktów sprzedawcom, detalistom lub nabywcom hurtowym.
3. Kiedy można zamówić artykuł(y) za pośrednictwem strony internetowej?
Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby umożliwić Ci zakup naszych produktów, możliwe jest, że:
a. Artykuł widoczny na naszej stronie internetowej nie jest już dostępny (co może być sprzeczne ze statusem dostępności);
b. Dodatkowe ograniczenia mogą dotyczyć artykułów z „limitowanej edycji” lub „ograniczonej produkcji”, np. ograniczenia liczby produktów, które można kupić; lub
c. Nie ma jeszcze możliwości wysłania naszych produktów online do każdego kraju lub regionu. Prosimy o zapoznanie się z naszą stroną internetową dla krajów i regionów, do których wysyłamy nasze produkty.
4. Jak działa procedura zamawiania?
Oczywiście bardzo się cieszymy, że zdecydowali się Państwo na zakup naszych produktów. Złożenie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej jest łatwe i składa się z następujących kroków:
a. Dodaj do koszyka produkty, które chcesz zamówić;
b. Przejdź do „Zamówienia”;
(i) Jeśli masz już konto Foot Locker, zaloguj się. Jeśli nie, możesz utworzyć własne konto, rejestrując się na naszej stronie internetowej; lub
(ii) Jeśli zamawiasz jako gość bez zakładania konta, podaj wszystkie niezbędne informacje (takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu);
c. Przed potwierdzeniem sprawdź swoje dane i zamówienie;
d. Wybierz preferowany sposób wysyłki;
e. Wybierz jedną z dostępnych metod płatności;
f. Przed złożeniem zamówienia należy zaakceptować niniejsze Zasady gry;
g. Kontynuuj składanie zamówienia i zapłać za artykuł(y) (zawarłeś(zawarłaś) wiążące zobowiązanie). Płatność należy zakończyć w sposób wybrany przez użytkownika. Dopóki płatność nie zostanie zrealizowana, produkty nie zostaną zarezerwowane, ale natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia płatności zamówienie zostanie zrealizowane. Oznacza to, że jeśli zwlekasz zbyt długo z dokonaniem płatności, zwiększa się ryzyko, że artykuł(y) nie będą już dostępne;
h. Otrzymasz wiadomość e-mail ze wszystkimi szczegółami zakupu. W tym momencie zostaje zawarta wiążąca umowa („Umowa zakupu”), zawierająca niniejsze Zasady gry; oraz
i. Po wysłaniu zamówionych produktów otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
5. Kiedy możemy anulować Twoje zamówienie?
Jesteśmy uprawnieni do odmowy lub anulowania zamówienia przed wysyłką produktu(-ów). Musimy jednak mieć ku temu uzasadnione powody. Przykłady sytuacji, w których możemy odrzucić lub anulować zamówienie obejmują między innymi:
a. oczywisty błąd lub inna nieprawidłowość w odniesieniu do oferowanych przez nas pozycji;
b. Artykuł(y) nie są dostępne lub są dostępne w magazynie. Jeśli tak się stanie, poinformujemy o tym jak najszybciej i nie będziemy przetwarzać zamówienia.
c. Informacje na fakturze nie są prawidłowe lub nie można ich zweryfikować;
d. Mamy powody sądzić, że Twoje zamówienie lub płatność są oszukańcze;
e. Podejrzenie oszustwa w zakresie karty kredytowej lub debetowej;
f. Nie możemy dostarczyć przesyłki na podany przez Ciebie adres;
g. Mamy powody, by wierzyć, że nie jesteś użytkownikiem końcowym i/lub konsumentem;
h. Jesteś w wieku poniżej uprawniającego do zakupów w świetle obowiązujących przepisów; lub
i. Płatność za zakup nie jest zarezerwowana ani uiszczona w całości.
W powyższych przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za szkody ani koszty wynikające z odmowy lub anulowania zamówienia.
6. Jakich cen używa Foot Locker?
Ceny na naszej stronie internetowej są cenami konsumenckimi i zawierają podatek VAT, ale nie zawierają kosztów wysyłki.
Ceny dotyczą wyłącznie zakupów dokonanych za pośrednictwem naszej strony internetowej i mogą różnić się od cen użytych dla tego samego produktu (produktów) w sklepie Foot Locker. Ceny mogą się okresowo zmieniać i różnić w zależności od kraju, ale zmiany nie wpłyną na żadne zamówienie, które przyjęliśmy. Ostateczna cena do zapłaty zostanie wyświetlona na stronie finalizacji zamówienia.
Nie wszystkie produkty i oferty oferowane na naszej stronie internetowej są również dostępne w sklepach Foot Locker i odwrotnie.
Promocje lub zniżki na naszej stronie internetowej nie mogą być łączone z innymi promocjami, ofertami lub rabatami. Promocje, oferty i rabaty dotyczą wyłącznie zakupów dokonanych za pośrednictwem strony www.footlocker.eu i mogą różnić się od promocji, ofert i rabatów,które mogą dotyczyć tego samego produktu (produktów) w sklepie Foot Locker.
Koszty i przewidywany termin dostawy Twoich produktów zostaną wyraźnie podane na stronie finalizacji zamówienia.
7. W jaki sposób płacisz za przedmiot(y)?
Zasadniczo będziemy przetwarzać i dostarczać Twoje zamówienie dopiero po otrzymaniu płatności.
Foot Locker akceptuje różne metody płatności, w tym karty kredytowe i debetowe. Dodatkowo oferujemy najczęściej stosowane metody płatności w danym kraju, które są widoczne na dole strony internetowej i są wymienione w naszym Centrum Pomocy .
Nie akceptujemy innych metod płatności niż wymienione na naszej stronie internetowej.
Pozostajemy właścicielem produktu(ów) do momentu, gdy zapłacisz za niego(nie) w całości.
8. Jakie masz opcje dostawy?
Możesz wybrać jedną z trzech opcji dostawy, które oferujemy:
a. Wysyłka standardowa: czas realizacji dostawy i koszty różnią się w zależności od kraju. W zależności od kraju klienta oferujemy darmową wysyłkę, jeśli zamówi on łączną kwotę przewyższającą określony próg (różniący się w zależności od kraju). Ten próg jest widoczny na stronie finalizacji zamówienia. Jeśli jesteś zarejestrowany jako członek FLX (nasz program lojalnościowy), możesz skorzystać z bezpłatnej dostawy (niezależnie od progu).
b. Wysyłka ekspresowa: czas realizacji dostawy i koszty różnią się w zależności od kraju. W zależności od kraju i zamówienia możesz poprosić o ekspresową wysyłkę. W takim przypadku zamówienie jest zazwyczaj dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli jesteś zarejestrowany jako członek FLX (nasz program lojalnościowy), możesz uzyskać rabat w odniesieniu do kosztów przesyłki ekspresowej.
c. Kliknij i odbierz: w zależności od kraju dostawy możesz złożyć zamówienie online i poprosić o odebranie paczki w sklepie Foot Locker. Więcej informacji o usłudze Kliknij i odbierz można znaleźć na naszej stronie internetowej.
Podane przez nas czasy dostawy są jedynie orientacyjne i nie są gwarantowane. Najpóźniejszy czas dostawy wynosi 30 dni. W miarę możliwości staramy się informować o ewentualnych opóźnieniach. W zakresie dozwolonym przez prawo nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku opóźnienia dostawy.
9. W jaki sposób zostaną dostarczone Twoje produkty?
Jeśli wybierzesz wysyłkę standardową lub ekspresową, dostarczymy zamówienie pod adres podany przez Ciebie podczas składania zamówienia. Jeśli nie będziemy w stanie dostarczyć przesyłki na Twój adres, możemy:
a. Przekierować i dostarczyć Twojemu sąsiadowi;
b. Spróbować ponownie później; lub
c. Dostarczyć przesyłkę do lokalnego punktu odbioru.
Ważne jest, aby sprawdzić przesyłkę w momencie odbioru. Nawet jeśli masz 28 dni na anulowanie zakupu bez powodu, jeśli przesyłka jest uszkodzona lub w jakikolwiek inny sposób nie jest zgodna z oczekiwaniami, należy jak najszybciej poinformować nasz zespół obsługi klienta o tej usterce, ostatecznie w ciągu dwóch miesięcy licząc od daty dostawy. Więcej informacji na temat postępowania w przypadku stwierdzenia wad (lub produktów) oraz konsekwencji odmowy zgłoszenia wad do naszego zespołu obsługi klienta można znaleźć w rozdziale 14.
10. Co możesz zrobić, jeśli nie otrzymałaś zamówienia?
Sprawdź informacje o śledzeniu przesyłki, aby uzyskać najdokładniejsze informacje o dostawie produktów. Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, aby poprosić o zbadanie dostawy przesyłki, pod warunkiem, że skontaktujesz się z nim w następujących ramach czasowych:
a. Jeśli informacje o śledzeniu przesyłki wskazują, że Twoje zamówienie zostało dostarczone, masz 30 dni licząc od daty dostawy podanej w informacjach dotyczących śledzenia przesyłki, aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
b. Jeśli informacje o śledzeniu przesyłki wskazują, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone, możesz liczyć 100 dni od daty wysyłki zamówienia, aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli nie skontaktujesz się z nami w podanym powyżej terminie, wniosek o dochodzenie zostanie automatycznie odrzucony.
11. Chcesz anulować zamówienie; co należy zrobić?
Chociaż będzie nam z tego powodu przykro, masz prawo anulować każde zamówienie bez podania przyczyny, z wyjątkiem produktów dostosowanych do Twoich osobistych specyfikacji, które są wyraźnie spersonalizowane, oraz produktów, które nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych.
Nasza polityka zwrotów
Jak najszybciej zgłośsię do naszego zespołu obsługi klienta, aby anulować zamówienie.
Jeśli produkt(y) został(y) już wysłany(-e) lub dostarczony(-e) do Ciebie, masz 28 dni na odliczenie od daty dostawy, aby zwrócić produkt(y) do nas. Produkt(y) można zwrócić do:
a. Sklep Foot Locker do wyboru w kraju, w którym mamy europejską stronę internetową Foot Locker.
Jeśli wybrany przez Ciebie sklep Foot Locker w Europie stosuje inną walutę niż waluta, w której kupił(a)byś produkt(y) online, obowiązuje waluta wybranego sklepu Foot Locker, w którym dokonywany jest zwrot.
Wyjątkiem jest to, że jeśli skorzystałeś(-aś) z metody płatności Clear Pay lub Klarna jako sposobu płatności za zakupy online, nie jest możliwe zwrócenie produktu(ów) w jednym z naszych sklepów Foot Locker. W takim przypadku należy zwrócić towar(y) do naszego magazynu.
b. Nasz magazyn.
W przypadku zwrotu towarów do naszego magazynu należy wypełnić formularz zwrotu, który został dostarczony wraz z zamówieniem, i umieścić go w pudełku. Umieść etykietę zwrotną w przezroczystej torebce i przyklej ją na pudełku. Jeśli nie masz etykiety zwrotnej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nadaj paczkę w punkcie nadawczym odpowiedniej firmy kurierskiej w ciągu 28 dni od daty doręczenia.
Oprócz powyższej polityki zwrotu, możesz skorzystać z formularza modelu anulowania zawartego w Załączniku II do niniejszych Zasad gry.
Pamiętaj, że nasze metody zwrotu mogą się różnić w zależności od kraju. Więcej informacji o metodach zwrotów w danym kraju można znaleźć na stronie Zwroty na naszej stronie internetowej.
Zwracane produkty muszą zostać zwrócone w stanie, w którym zostały dostarczone. Oznacza to, że przedmiot(y) i opakowanie są w oryginalnym, nieużywanym stanie i kompletne. Artykuły można rozpakowywać tylko w takim zakresie, jaki jest konieczny do oceny rozmiaru, charakteru i innych cech artykułów. Możesz na przykład przymierzyć odzież lub buty na rozmiar, ale możesz ich nie nosić. Nie usuwaj etykiet ani etykiet podczas przymierzania przedmiotów.
Stan zwracanych produktów jest sprawdzany przez nas przy odbiorze. Jeśli przedmiot(y) jest/są zużyte lub uszkodzone, zastrzegamy sobie prawo do zwrócenia się do Ciebie w sprawie wartości odsprzedaży przedmiotu(ów).
12. Kiedy Foot Locker nie przyjmie zwróconych produktów?
Nie akceptujemy zwracanych produktów, jeśli:
a. Zwrócono je później niż 28 dni licząc od daty dostawy. Data dostawy to data dostarczenia przedmiotów na wybrany adres wysyłki, w tym, jeśli adres wysyłki jest punktem odbioru;
b. Zakup dokonany w innym miejscu niż za pośrednictwem naszej strony internetowej lub sklepów Foot Locker;
c. Brakujące metki lub etykiety; i/lub
d. Uszkodzenie na skutek niewłaściwego użycia, zaniedbania lub aktywności niezgodnej z przeznaczeniem.
13. W jaki sposób i kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy po anulowaniu/zwrocie zamówienia/artykułu?
Zasadniczo zwrócimy kwotę zakupu w ten sam sposób, w jaki wykonano płatność za zakupy internetowe.
Stosujemy następującą politykę zwrotów:
a. Po zwróceniu produktu(ów) do wybranego sklepu Foot Locker
Po sprawdzeniu zwróconych produktów i ustaleniu, że są one w oryginalnym stanie nieużywanym i są kompletne, otrzymasz zwrot pieniędzy za pomocą tej samej metody płatności, którą wykorzystano do opłacenia zakupu online.
b. Po zwróceniu towarów do naszego magazynu
Po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów w magazynie, skontrolowaniu i potwierdzeniu, że są one w oryginalnym stanie nieużywanym i kompletne, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni licząc od momentu przyjęcia przesyłki zwrotnej przez kuriera. Mamy prawo wstrzymać zwrot pieniędzy do momentu otrzymania zwrotu produktu lub do momentu przedstawienia dowodu odesłania produktu (produktów), w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwrócimy kwotę zakupu w ten sam sposób, w jaki wykonano płatność za zakupy internetowe.
Po zwróceniu wszystkich zakupionych produktów otrzymasz pełną kwotę zakupu wraz ze standardowymi kosztami wysyłki (jeśli dotyczy). Jeśli wybierzesz wysyłkę ekspresową, nie zwrócimy kosztów wysyłki ekspresowej powyżej kwoty standardowych kosztów wysyłki.
Zwracając tylko część zamówienia, otrzymasz zwrot wartości produktu (produktów) bez kosztów wysyłki.
Więcej informacji o metodach zwrotów w danym kraju można znaleźć na stronie Zwroty na naszej stronie internetowej.
14. Jaka jest Twoja gwarancja prawna i czego możesz oczekiwać, jeśli produkt(y) jest(są) wadliwy(-e)?
W ramach gwarancji prawnej możesz oczekiwać, że przedmiot(y) będą:
- Wolne od wad w momencie dostawy;
- Zgodne z tym, co zostało uzgodnione, co jest określone w naszej ofercie; oraz
- Posiadają właściwości niezbędne do normalnego użytkowania.
Jeśli Twój(e) produkt(y) jest(są) wadliwy(e):
a. W momencie dostawy, prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tej wadzie naszego Działu Obsługi Klienta, najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy od daty dostawy.
b. Po momencie dostawy, prosimy o jak najszybsze poinformowanie o tej wadzie naszego Działu Obsługi Klienta, najpóźniej w ciągu dwóch miesięcy od daty dostawy.
Aby dać nam większe szanse na rozwiązanie ewentualnych problemów, prosimy o następujące rzeczy:
- Aby jasno określić nam, na czym polega wada lub problem z przedmiotami; oraz
- Załączyć kilka zdjęć przedmiotu(ów) wyraźnie pokazujących wadę i ogólny stan przedmiotu(ów).
W razie potrzeby przeanalizujemy reklamowane przez Ciebie produkty i poprosimy o ich zwrot do naszego magazynu w celu sprawdzenia i skontaktujemy się z Tobą w sprawie kolejnych kroków. W przypadku uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego zwrócimy cenę zakupu. Jeśli dostarczone zamówienie zostanie zwrócone w całości, zwrócimy również zapłacone przez Ciebie standardowe koszty wysyłki.
Jeśli znalezione roszczenie dotyczy wady produkcyjnej, obowiązuje gwarancja określona przez prawo kraju, w którym mieszkasz. Niniejsze Zasady gry nie mają wpływu na Twoje prawa gwarancyjne. Jeśli jedno z postanowień niniejszych Zasad gry różni się od praw gwarancyjnych na Twoją niekorzyść, odpowiednia zasada nie ma zastosowania, ale zamiast tego zastosowanie ma prawo kraju, w którym mieszkasz.
Jeśli nie zgłosiłeś żadnych wad naszemu zespołowi obsługi klienta w ciągu dwóch miesięcy licząc od daty dostawy lub odkrycia usterki, w zależności od sytuacji, oznacza to, że przyjąłeś przesyłkę, a zatem każda utrata, uszkodzenie lub zmniejszenie wartości przedmiotu(ów) odbywa się na Twój koszt i ryzyko. Oznacza to, że w przypadku zagubienia lub uszkodzenia produktu (produktów) po jego przyjęciu ponosisz odpowiedzialność za tę stratę lub uszkodzenie i w związku z tym nie masz prawa do zwrotu pieniędzy od nas.
15. Jak skontaktować się z Foot Locker?
Naszym celem jest zapewnienie doskonałej obsługi, zarówno online, jak i offline. Uczciwość, doskonałość, obsługa, praca zespołowa i społeczność są częścią naszych podstawowych wartości. Jeśli Twoje doświadczenie z nami nie spełnia naszych celów jakościowych, prosimy o kontakt. Opowiedz swoją historię i nie zapomnij wspomnieć, z jakim sklepem lub pracownikiem działu obsługi klienta miałeś/-aś do czynienia.
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej, wysyłając wiadomość e-mail, rozmawiając z naszym chat botem lub czatując na żywo z pracownikiem działu obsługi klienta. Jeśli korzystasz z naszego czatu z botem i czatu na żywo, możesz poprosić nas o przesłanie transkrypcji czatu za pomocą przycisku „Email transcript” na czacie. Jeśli zakończysz czat przyciskiem „Zakończ czat”, transkrypcja czatu zostanie automatycznie wysłana na Twój adres e-mail. Jeśli zamkniesz czat bez użycia przycisku „Zakończ czat”, nie otrzymasz transkrypcji czatu.
Dane kontaktowe oraz linki do czatu można znaleźć na naszej stronie kontaktowej tutaj.
16. W jaki sposób Foot Locker przetwarza Twoje dane osobowe?
Foot Locker przywiązuje dużą wagę do ochrony Twoich danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat sposobu przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, prosimy zapoznać się z naszą Polityką prywatności i Oświadczeniem o plikach cookie.
17. Jakie są zasady dotyczące praw własności intelektualnej?
Wszystkie nazwy marek, logotypy, nazwy produktów, nazwy usług i firm, teksty, obrazy, ilustracje, projekty na naszej stronie internetowej i komunikaty zawierają prawa własności intelektualnej Foot Locker lub osób trzecich. Na przykład są to dostawcy artykułów, fotografowie i copywriterzy. Użytkownik nie może wykorzystywać ani powielać żadnych sformułowań dotyczących praw własności intelektualnej, ponieważ może to stanowić naruszenie praw właściciela.
Prawa do projektu strony internetowej, tekstów, dokumentów, filmów, muzyki i/lub innych usług oraz ich wyboru i ułożenia, a także wszystkie kompilacje oprogramowania, kody źródłowe, oprogramowanie i wszystkie inne materiały na tej stronie internetowej są własnością lub są licencjonowane na rzecz Foot Locker i/lub jej dostawców i podwykonawców.
Użytkownik może kopiować i drukować na papierze części strony internetowej tylko w takim zakresie, w jakim jest to konieczne do złożenia u nas zamówienia lub do wykorzystania strony internetowej jako zasobu zakupowego. Nie wolno wykorzystywać informacji i materiałów zawartych na tej stronie internetowej w inny sposób, w tym powielać do celów innych niż opisane powyżej, modyfikować, rozpowszechniać lub publikować. Jeśli chcesz użyć materiałów lub informacji z tej Witryny, musisz uzyskać naszą uprzednią pisemną zgodę.
W maksymalnym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo użytkownik niniejszym zwalnia nas z odpowiedzialności za wszelkie działania, roszczenia i zobowiązania, poniesione, poniesione lub utrzymane przez nas w wyniku korzystania przez użytkownika z wyrażeń naruszających prawa (własność intelektualną) osób trzecich lub w inny sposób naruszających prawa osób trzecich.
18. Jak daleko sięga odpowiedzialność Foot Locker?
Dotyczy produktów:
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie będziemy prawidłowo wypełniać naszych zobowiązań wobec Ciebie, ponosimy odpowiedzialność wyłącznie za szkody bezpośrednie wynikające z tego tytułu do maksymalnej kwoty, jaką zapłaciłeś/zapłaciłaś za dane produkty. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody pośrednie, które mogą powstać. Pozostaje to bez uszczerbku dla jakichkolwiek praw przysługujących użytkownikowi na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów, od których nie można odstąpić. Foot Locker nie wyklucza ani nie ogranicza ani nie zamierza wykluczyć lub ograniczyć jakiejkolwiek odpowiedzialności, której nie można wykluczyć lub ograniczyć na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Foot Locker odpowiada za szkodę wynikłą z nienależytego wykonania w przypadku:
a. Śmierć lub obrażenia ciała;
b. Zamierzona lub umyślna lekkomyślność samego Foot Locker i/lub jego kierownictwa; oraz
c. Wszelkie inne szkody, za które odpowiedzialność nie może być ustawowo wykluczona lub ograniczona.
Zawsze może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie wypełnić naszych zobowiązań, ponieważ coś dzieje się poza naszą kontrolą. Nazywamy tosiłą wyższą. Termin „siła wyższa” obejmuje między innymi nieprzewidziane zdarzenia, wojny, pożary, wybuchy, wypadki, powodzie, sabotaż (IT), strajki (pracy), lokauty, przestrzeganie przepisów, zasad, regulacji lub uchwał, całkowitą awarię maszyn, urządzeń lub procesów lub jakiekolwiek inne przyczyny, niezależnie od tego, czy nasze wykonanie Umowy kupna jest w sposób uzasadniony niemożliwe lub nieuzasadniony dla Foot Locker.
W przypadku działania siły wyższej jesteśmy uprawnieni do zawieszenia wykonania lub rozwiązania Umowy kupna.
Foot Locker nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek (związane z opoźnieniem) koszty, straty, wydatki, szkody poniesione przez Ciebie w jakikolwiek sposób w wyniku wystąpienia force majeure, chyba że Foot Locker w sposób zawiniony spowodował odpowiednie zdarzenie force majeure.
Korzystanie z naszej strony internetowej:
Nasza strona internetowa może zawierać linki do zewnętrznych stron internetowych. Nie ponosimy odpowiedzialności za wykorzystanie ani treść stron, które można odwiedzać za pośrednictwem linków na naszej stronie internetowej. Korzystanie z łączy i odwiedzanie innych stron internetowych odbywa się na własne ryzyko. Inne strony internetowe mogą zawierać łącza lub ramki do naszej strony internetowej. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody wynikające z takiego linku lub ramki.
Chociaż podejmujemy rozsądne środki ostrożności, aby nasza strona internetowa była wolna od wirusów, nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za szkody wynikające z wirusa lub przekazanego dalej przez naszą stronę internetową.
19. Jakie przepisy i jurysdykcje mają zastosowanie do Twojej umowy kupna?
Niniejsze Zasady Gry mają zastosowanie, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy ustawowe. Jeśli jakakolwiek część niniejszych Zasad gry zostanie uznana za nieważną z jakiegokolwiek powodu, nie ma to wpływu na ważność pozostałej części Zasad gry, a pozostała część uważana jest za pozostającą w pełnej mocy.
Umowa kupna zawierająca niniejsze Zasady gry, zawarta pomiędzy Foot Locker a użytkownikiem i korzystaniem ze strony internetowej podlega prawu holenderskiemu, bez uszczerbku dla jakichkolwiek praw przysługujących użytkownikowi na mocy obowiązujących przepisów prawa.
Wszelkie spory wynikające z Umowy kupna lub związane z Umową kupna,niniejszymi Zasadami gry i/lub korzystaniem ze strony internetowej będą rozpatrywane wyłącznie przed właściwym sądem znajdującym się w Amsterdamie, chyba że w ciągu miesiąca od otrzymania informacji od Foot Locker zdecydujesz się na rozstrzygnięcie sporu przez sąd, który byłby kompetentny zgodnie z obowiązującym prawem.
Powyższe nie ma wpływu na ustawowe prawa użytkownika.
20. Jakie inne zasady obowiązują?
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszych Zasad Gry w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia, przy czym nowe zmienione Zasady Gry wchodzą w życie w momencie umieszczenia ich na stronie internetowej.Zaleca się regularne sprawdzanie, czy uległy one zmianie. Zmiany te nie mają wpływu na istniejące umowy zakupu.
Niniejsze Zasady gry i warunki zostały ostatnio zmienione w listopad 2023r.
ZAŁĄCZNIK I
Lista obiektów Foot Locker
KRAJ |
PODMIOT |
ZAREJESTROWANY ADRES
|
KOMUNIKACJA NR REJESTRACYJNY |
NUMERY VAT |
HOLANDIA |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands. |
23063181 |
NL800774115B01 |
BELGIA |
Foot Locker Belgium BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIUM |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
LUKSEMBURG |
Foot Locker Belgium BVBA - SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'Alzette, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUXEMBOURG |
B 39434 |
LU27976639 |
NIEMCY |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, GERMANY |
HRA 4942 |
DE814084510 |
WIELKA BRYTANIA |
Freedom Sportsline Ltd. |
1st Floor, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, UNITED KINGDOM |
1779106 |
GB545256538 |
IRLANDIA |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRELAND |
391370 |
IE6411370E |
FRANCJA |
Foot Locker France SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
WŁOCHY |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITALY |
10322270157 |
IT10322270157 |
HISZPANIA |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, SPAIN |
B-101890 |
ESB80030315 |
PORTUGALIA |
Foot Locker - Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
AUSTRIA |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, AUSTRIA |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
DANIA |
Foot Locker Denmark 2009 B.V., filial af Foot Locker Denmark B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203, COPENHAGEN K, DENMARK |
33268300 |
DK33268300 |
SZWECJA |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, filial Sweden |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, SWEDEN |
516404-1492 |
SE516404149201 |
NORWEGIA |
Foot Locker Norway B.V. Norwegian branch |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORWAY |
918 076 581 |
|
POLSKA |
Foot Locker Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
ul. Złota 59, 00-120, WARSZAWA, POLSKA |
0000392259 |
PL5252513747 |
REPUBLIKA CZESKA |
Foot Locker Czechy s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAGUE 1, CZECH REPUBLIC |
271 26 706 |
CZ27126706 |
WĘGRY |
Foot Locker Hungary Kft |
Váci utca 11/b, 1052, BUDAPEST, HUNGARY |
01-09-718211 |
HU13089719 |
GRECJA |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
75 Patision, 10434, ATHENS, GREECE |
Oryginalny Statut Spółki zarejestrowany w Trybunale pierwszej instancji Aten pod numerem ogólnym 7725, numer 2131 z roku 2005. |
EL999279062 |
ZAŁĄCZNIK II
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Wypełnij całkowicie poniższy formularz, a następnie wyślij go jako załącznik do wiadomości za pośrednictwem naszej strony kontaktowej lub listownie do Foot Locker Europe B.V. Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Do:
Foot Locker Europe B.V.
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
Niniejszym oświadczam/-my (*), że chcę/chcemy anulować moją/naszą umowę dotyczącą zakupu następujących produktów (*):
Opis:
_____________________________________________________________
Numer artykułu:
_________________________________________________________________
Zamówione dnia (data) / Otrzymane dnia (data) (*):
_________________________________________________________________
Wpisz poniżej swoje imię i nazwisko oraz adres:
Imię i nazwisko oraz nazwisko: _______________________________________________
Ulica i numer domu: _______________________________________________
Kod pocztowy i miejsce: ___________________________________________________
Data: ________________________
Podpis: ______________________________
(tylko jeśli formularz zostanie wysłany pocztą)
(*): Usunąć, jeśli nie dotyczy.
General Terms and Conditions of Use and Sale
The Rules of the Game
THANK YOU for visiting our website and showing interest in buying our item(s).
Although we realize it is a lot of text, it is important for you to read these General Terms and Conditions of Use and Sale (the “Rules of the Game”) carefully before you proceed to make your purchase, as these Rules of the Game explain specific rules that apply to your use of our website as well as to your order.
By visiting our websites, and buying item(s) from us, you indicate that you have read and understood these Rules of the Game.
Factual and specific rules such as delivery costs, delivery times but also the regions where we do or do not deliver our item(s) to can all be found on our website under our Frequently Asked Questions (“FAQ”).
The Rules of the Game:
1. Who we are?
2. Who can order item(s) via the website?
3. When can you order item(s) via the website?
4. How does the order procedure work?
5. When may we cancel your order?
6. What prices does Foot Locker use?
7. How do you pay for your item(s)?
8. What delivery options do you have?
9. How will your item(s) be delivered?
10. What can you do if you did not receive your order?
11. You want to cancel your order; what should you do?
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
15. How do you contact Foot Locker?
16. How does Foot Locker process your personal data?
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
18. How far does Foot Locker’s liability go?
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
20. What other rules apply?
You can consult the Rules of the Game online, download and print them or request them by email from our Customer Service team.
1. Who we are?
The terms “we”, “our” and “us” are used to refer to Foot Locker entities in Europe.
Our main establishment is Foot Locker Europe B.V. in the Netherlands. Foot Locker Europe B.V. is incorporated under Dutch law and is registered at the Dutch Chamber of Commerce under the registration number 23067735.
The identity of the seller entity of your item(s), depends on the country in which you make your purchase. Please see Annex I to these Rules of the Game, including our list of entities to find your Foot Locker entity.
If you have any questions, please contact our Customer Service team.
2. Who can order item(s) via the website?
You may order our item(s) if you have reached the legal age under the laws applicable to you and are legally capable to do so.
We only sell our item(s) to end users and/or consumers who:
a. Have a valid address in a region in which we deliver our item(s);
b. Order the item(s) for their own personal use; and
c. Do not resell the item(s).
We reserve the right to refuse the sale of our item(s) to resellers, retailers, or bulk buyers.
3. When can you order item(s) via the website?
Although we do our best to enable you to purchase our item(s), it may be possible that:
a. An item shown on our website is no longer available (which could be contrary to the availability status);
b. Additional restrictions may apply to item(s) of a “limited edition” or “limited production”, for example restrictions on the number of item(s) you may purchase; or
c. It is not yet possible to ship our online item(s) to every country or region. Please check our website for the countries and regions where we do ship our item(s) to.
4. How does the order procedure work?
Of course, we are very pleased that you decided to order our item(s). Placing an order via our website is easy and consists of the following steps:
- Add the item(s) you like to order to your shopping cart;
- Proceed to “Order”;
(i) If you already have a Foot Locker account, please login. If not, you can create your own account by registering on our website; or
(ii) If you order as a guest without creating an account, please fill in all necessary information (such as your name, address, email address and telephone number);
c. Check your information and your order before confirming;
- Select the preferred shipping method;
- Choose one of the available payment methods;
- Before placing an order, you will need to agree to these Rules of the Game;
- Proceed to place the order and pay for the item(s) (you have now entered into a binding obligation). You must complete the payment in the manner of payment chosen by you. As long as you have not completed the payment, the item(s) will not be reserved but as soon as we have received the payment confirmation, the order will be executed. This means that if you wait too long in making the payment, the risk increases that the item(s) will no longer be available;
- You will receive an email with all the details of your purchase. At this point a binding contract (the “Purchase Agreement”), containing these Rules of the Game, comes into existence; and
- As soon as we have shipped your item(s), you will receive a shipping confirmation by email.
5. When may we cancel your order?
We are entitled to refuse or cancel your order before the shipment of the item(s). However, we must have a justified reason for doing so. Examples of situations in which we can refuse or cancel an order include, but are not limited to:
- An obvious error or other incorrectness with regard to (an) item(s) offered by us;
- The item(s) is/are not available or in stock; if this is so, we will inform you as soon as possible and will not process the order;
- Your invoice information is not correct or is impossible to verify;
- We have reason to believe that your order or payment is fraudulent;
- There is suspicion of credit card or debit card fraud;
- We cannot deliver to the address stated by you;
- We have reason to believe that you are not an end user and/or consumer;
- You are under the legal age following from the laws applicable; or
- Payment for the purchase is not reserved or made in full.
In the above cases, we are not liable for damages or costs as a result of the refusal or cancellation of your order.
6. What prices does Foot Locker use?
The prices on our website are consumer prices and include VAT but exclude shipping costs.
The prices only apply to purchases via our website and may differ from the prices that are used for the same item(s) in a Foot Locker store. The prices may change from time to time and differ between countries, but changes will not affect any order which we have accepted. The final price to be paid will be displayed on the checkout page.
Not all item(s) and offers that are offered on our website are also available in Foot Locker stores and vice versa.
Promotions or discounts on our website cannot be used in combination with other promotions, offers or discounts. Promotions, offers and discounts only apply to purchases made via www.footlocker.eu, and may differ from the promotions, offers and discounts that may be applicable for the same item(s) in a Foot Locker store.
The costs and the expected delivery date of your item(s) will be clearly mentioned on the check-out page for your order.
7. How do you pay for your item(s)?
In principle, we will only process and deliver your order after receipt of the payment.
Foot Locker accepts various payment methods including credit and debit cards. Additionally, we offer the most commonly used payment methods in a particular country; these are visible at the bottom of our website’s homepage and are listed in our Help Center.
We do not accept other payment methods than those mentioned on our website.
We remain the owner of the item(s), until you have paid for the item(s) in full.
8. What delivery options do you have?
You can choose one of the following three delivery options that we offer:
a. Standard shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country, we offer you free shipping if you order for a total amount superior to a certain threshold (which differs per country). This threshold is visible on the checkout page. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you are eligible for free shipping (regardless the threshold).
b. Express shipping: the delivery timeframe and the costs vary according to each country. Depending on your country and order, you may request express shipping. In this case, your order is usually delivered within 1-2 business days. If you are signed in as a FLX member (our loyalty program), you may obtain a reduction on the express shipping fees.
c. Click and Collect: depending on your country of delivery, you have the option to place your order online and request to collect the package in a Foot Locker store. For more information on Click and Collect, please visit our website.
The times of delivery mentioned by us are only indications and are not guaranteed. The latest time of delivery is 30 days. We try to inform you about any delays, in so far as possible. In so far as permitted by law, we are not liable for any damages as a result of late delivery.
9. How will your item(s) be delivered?
If you choose standard shipping or express shipping, we deliver your order at the address that has been given by you when placing your order. Where we are unable to deliver to your address, we may:
- Divert and deliver to your neighbor;
- Make another delivery attempt at a later date; or
- Deliver your parcel at a local pick up point.
It is important that you check the parcel at the time of receipt. Even though you have 28 days to cancel your purchase without reason, where the parcel is damaged or in any way not as you would expect it, you would need to inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date. Please see chapter 14 for more information on how to handle in case of defective (an) item(s), and the consequences of refusing to report defects to our Customer Service team.
10. What can you do if you did not receive your order?
Consult your tracking information for the most accurate information on the delivery of your item(s). You may contact our Customer Service team to request an investigation into the delivery of your parcel, provided that you contact them within the following timeframe:
a. If the tracking information states that your order has been delivered, you have 30 days counting from the delivery date stated in the tracking information to contact our Customer Service team.
b. If the tracking information states that your order is not delivered yet, you have 100 days counting from shipping date of the order to contact our Customer Service team.
If you do not contact us within the applicable timeframe stated above, your investigation request will be automatically rejected.
11. You want to cancel your order; what should you do?
Although we would regret this very much, you are entitled to cancel any order and without giving a reason, except for item(s) adjusted to your personal specifications, that are clearly personalized, and item(s) which are not suitable for return due to health protection or hygiene reasons.
Our return policy
Contact as soon as possible our Customer Service team to cancel your order.
If the item(s) have already been shipped or have been delivered to you, you have 28 days counting from the delivery date to return the item(s) to us. You may return the item(s) to:
a. A Foot Locker store of your choice in a country where we have a European Foot Locker website.
If the Foot Locker store of your choice in the European region applies a different currency than the currency in which you purchased your item(s) online, the currency of the Foot Locker store of your choice where you return your item(s) applies.
As an exception, if you used Clear Pay as your payment method for your online purchase, it is not possible to return your item(s) in one of our Foot Locker stores. In this case, you should return your item(s) to our warehouse.
b. Our warehouse.
If you return your item(s) to our warehouse, make sure that you fill in the Return Form which was provided with your order and put it into the box. Put the return label in the clear pouch provided and stick it on the box; if you don’t have the return label, please contact our Customer Service team. Drop your package at the access point of the relevant delivery service within 28 days counting from the delivery date.
In addition to the return policy above, you may use the model form for cancellation included in Annex II to these Rules of the Game.
Note that our return methods may differ per country. Therefore, please consult our Returns page on our website for more information on the specific return methods for your country.
Returned item(s) must be returned in the state in which you received them. This means that the item(s) and packaging are in the original unused condition and are complete. You may only unpack the item(s) in so far as this is necessary to be able to assess the size, nature, and other characteristics of the item(s). You may, for instance, try on clothing or shoes for size but you may not wear them. Do not remove tags or labels when trying on the item(s).
The state of the returned item(s) is checked by us on receipt. If the item(s) is/are worn or damaged, we reserve the right to come back to you as to the re-sell value of the item(s).
12. When will Foot Locker not accept returned item(s)?
We do not accept returned item(s) if the item(s) are:
a. Returned later than 28 days counting from the delivery date. The delivery date is the date the item(s) are delivered at the shipping address you chose, including if the shipping address is a pick-up point;
b. Purchased elsewhere than through our website or our Foot Locker stores;
c. Missing tags or labels; and/or
d. Damaged by misuse, negligence or unintended activity.
13. How and when will you receive a refund after you cancelled/returned an order/item?
In principle, we will refund your purchase amount via the same payment method you used to pay your online purchase.
We apply the following refund policy:
a. When you returned the item(s) to a Foot Locker store of your choice
After we have checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
b. When you returned the item(s) to our warehouse
After we have received the item(s) at out warehouse, checked the returned item(s) and concluded that the item(s) is/are in original unused condition and are complete, we will provide you with the refund within 14 days counting from the moment the courier accepted your return parcel. We have the right to withhold the refund until we have received the item(s) back, or until you have provided evidence of having sent back the item(s), whichever is the earliest. We will provide you with the refund via the same payment method you used to pay your online purchase.
When returning all items purchased, you will receive the full purchase amount plus the standard shipping costs (if applicable). If you have chosen for express shipping, we will not refund the express shipping costs above the amount of the standard shipping costs.
When returning only part of an order, you will receive a refund of the value of the item(s) without the shipping costs.
For more information on return methods for your country, please consult our Returns page on our website.
14. What is your legal warranty and what can you expect if the item(s) is/are defective?
Under the legal warranty you may expect (an) item(s) to:
a. Be free of defects at the time of delivery;
b. Comply with what has been agreed upon, what is stated in our offer; and
c. Possess the properties that are necessary for normal use of the item.
If your item(s) is/are defective:
a. At the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the delivery date.
b. After the time of the delivery, please inform our Customer Service team of this defect as soon as possible, ultimately within two months counting from the discovery date.
To give us a better chance to solve possible problems we ask you:
a. To state clearly to us what the defect or problem with the item(s) is; and
b. To include several pictures of the item(s) clearly showing the defect and overall state of the item(s).
We will review you claim, where necessary, request you to return the relevant item(s) to our warehouse for inspection, and contact you regarding the next steps. In the case of a well-founded claim under the warranty, we will refund the purchase price. If a delivered order is returned in full, we also refund the standard shipping costs paid by you.
If the well-found claim concerns a manufacturing defect, the warranty as prescribed by the law of the country where you live applies. These Rules of the Game do not affect your legal warranty rights. If one of the provisions in these Rules of the Game differs from the warranty rights to your disadvantage, the relevant rule does not apply, but the law in the country where you reside applies instead.
If you have not reported any defects to our Customer Service team within two months counting from the delivery date or the discovery of a defect as the case may be, this means that you have accepted the parcel, and thus, any loss, damage, or reduction in value of the item(s) is at your expense and risk. This means that if the item(s) is/are lost or damaged after you have accepted it, you are responsible for that loss or damage and you will therefore have no right to a refund of your money from us.
15. How do you contact Foot Locker?
We aim to deliver excellent service, both online and offline. Integrity, excellence, service, teamwork and community form part of our core values. If your experience with us is not of the quality we aim for, please let us know. Tell your story and do not forget to mention which store or Customer Service agent you had your experience with.
You may contact our Customer Service team via the contact form on our website, sending an email, chatting with our chat bot or our live chat with a Customer Service agent. If you use our chat bot and live chat, you can request us, via the “Email transcript” button in the chat, to send the chat transcript to your email. If you end the chat by the “End chat” button, the chat transcript is sent to your email automatically. If you close the chat without using the “End chat” button, you will not receive the chat transcript.
Please consult our Contact Page for our contact details and links to our chat services here.
16. How does Foot Locker process your personal data?
Foot Locker considers the protection of your personal data very important. Please consult our Privacy Statement and our Cookie Statement for more information on how we process your personal data.
17. What are the rules concerning intellectual property rights?
All brand names, logos, product names, service and corporate names, texts, images, illustrations, designs on our website and communications contain intellectual property rights of Foot Locker or third parties. For example, the suppliers of the item(s), photographers, and copywriters. You are not allowed to use or reproduce any expression governed by intellectual property rights as this may constitute an infringement of the holder’s rights.
The rights in the website design, texts, documents, movies, music and/or other services and the selection and arrangement thereof, and all software compilations, underlying source codes, software and all other material on this website are owned by or licensed to Foot Locker and/or its suppliers and subcontractors.
You are only allowed to electronically copy and to print in hard copy portions of the website to the extent this is necessary for the purpose of placing an order with us, or for using the website as a shopping resource. You are not allowed to make any other use of the information and materials on this website, including reproduction for purposes other than the one mentioned above, modification, distribution, or republication. Should you wish to use materials or information from this Website, you need our prior written approval to do so.
To the maximum extent permitted under applicable law, you hereby indemnify and hold us harmless from and against all actions, claims and liabilities, suffered, incurred, or sustained by us as a result of your use and/or exploitation of the expressions infringing the (intellectual property) rights of any third party or otherwise being unlawful towards a third party.
18. How far does Foot Locker’s liability go?
For our item(s):
In the unlikely case that we do not fulfil our obligations with you correctly, we are responsible solely for the direct damage resulting from it up to the maximum amount that you paid for the item(s) concerned. We are not liable for any indirect damages you may suffer. This is without prejudice to any rights applicable to you under mandatory laws that cannot be deviated from. Foot Locker does not exclude or limit, or intend to exclude or limit any liability that cannot be excluded or limited under the applicable laws.
Foot Locker is responsible for the damage resulting from the inadequate performance in the case of:
a. Death or physical injury;
b. Intent or willful recklessness of Foot Locker itself and/or its management; and
c. Any other damage for which the liability cannot be statutorily excluded or limited.
It may always happen that we are unable to meet our obligations because something happens beyond our control. We call this “force majeure”. The term force majeure includes, but is not limited to unforeseen events, wars, fires, explosions, accidents, floods, (IT) sabotage, (labour) strikes, lockouts, compliance with laws, rules, regulations or resolutions, or total failure of machinery, apparatus or processes or any other cause whether or not stated above which make our performance of the Purchase Agreement reasonably impossible or unreasonably onerous for Foot Locker.
In case of a force majeure, we are entitled to suspend performance or terminate the Purchase Agreement.
Foot Locker is not liable for any (delay) costs, losses, expenses, damages in any way incurred by you due to an event of force majeure, unless Foot Locker has culpably caused the relevant event of force majeure.
For the use of our website:
Our website may provide links to external Internet sites. We are not responsible for your use or the content of websites that may be visited through links on our website. The use of links and visiting other websites occur entirely at your own risk. Other websites may contain links or frames to our website. We are not liable for any damage resulting from such a link or frame.
Although we take reasonable precautionary measures to keep our website free from viruses, we do not accept any liability for damage resulting from a virus on or passed on through our website.
19. Which laws and jurisdiction are/is applicable to your Purchase Agreement?
These Rules of the Game are applicable unless mandatory statutory provisions oppose this. If any part of these Rules of the Game must be considered not valid for any reason whatsoever, this does not affect the validity of the remaining part of the Rules of the Game and this remaining part is considered to remain in full force and effect.
The Purchase Agreement, containing these Rules of the Game, entered into between Foot Locker and you and the use of the website shall be governed by the laws of the Netherlands, without prejudice to any rights you have under applicable mandatory laws.
Any disputes arising out of or relating to the Purchase Agreement, these Rules of the Game, and/or the use of the website shall be brought exclusively before the competent court located in Amsterdam, unless within one month from being informed by Foot Locker you choose for dispute resolution by the court that would be competent in accordance with the applicable law.
The foregoing does not affect your statutory rights.
20. What other rules apply?
We reserve the right to change these Rules of the Game at any time without prior notification, whereby the new amended Rules of the Game take effect at the time of placement on the website. You are advised to regularly check whether they have changed. Existing Purchase Agreements will not be affected by such changes.
These Rules of the Game and conditions were last modified in February 2023.
ANNEX I
List of Foot Locker entities
COUNTRY |
ENTITY |
REGISTERED ADDRESS
|
COMM. REGISTER NO. |
VAT NUMBERS |
THE NETHERLANDS |
Foot Locker Netherlands B.V. |
Ir. D.S. Tuijnmanweg 3-5, 4131 PN, VIANEN, THE NETHERLANDS |
23063181 |
NL800536253B01 |
BELGIUM |
Foot Locker Belgium BVBA |
Avenue Louise 331-333, 1050, BRUSSEL, BELGIUM |
RRP/RPM 0442.407.102 |
BE0442.407.102 |
LUXEMBOURG |
Foot Locker Belgium BVBA - SPRL Succursale de Luxembourg |
18, Rue de L'Alzette, 4010, ESCH-SUR-ALZETTE, GD-LUXEMBOURG |
B 39434 |
LU27976639 |
GERMANY |
Foot Locker Germany GmbH & Co. KG |
Tiroler Straße 26, 45659, RECKLINGHAUSEN, GERMANY |
HRA 4942 |
DE814084510 |
UNITED KINGDOM |
Freedom Sportsline Ltd. |
1st Floor, 42-48 Great Portland Street, W1W 7NB, LONDON, UNITED KINGDOM |
1779106 |
GB545256538 |
IRELAND |
Foot Locker Retail Ireland Ltd. |
49 Lower O'Connell Street, D01 CK02, DUBLIN, IRELAND |
391370 |
IE6411370E |
FRANCE |
Foot Locker France SAS |
124, rue de Verdun, 2ème étage, 92800, PUTEAUX, FRANCE |
382 401 867 |
FR96382401867 |
ITALY |
Foot Locker Italy Srl |
Via Ceresio 7, 20154, MILANO, ITALY |
10322270157 |
IT10322270157 |
SPAIN |
Foot Locker Spain SLU |
Balmes, 195, 8°, 1a, 08006, BARCELONA, SPAIN |
B-101890 |
ESB80030315 |
PORTUGAL |
Foot Locker - Artigos Desportivos e de Tempos Livres, Lda |
Edifício Atrium Saldanha |
12861 |
PT506319431 |
AUSTRIA |
Foot Locker Austria GmbH |
Freyung 4/13-14, 1010, VIENNA, AUSTRIA |
FN 165131 s |
ATU43738602 |
DENMARK |
Foot Locker Denmark 2009 B.V., filial af Foot Locker Denmark B.V. Holland |
Nybrogade 12, 1203 Copenhagen K, DENMARK |
33268300 |
DK33268300 |
SWEDEN |
Foot Locker Scandinavia B.V., The Netherlands, filial Sweden |
Box 1711, 111 87, STOCKHOLM, SWEDEN |
516404-1492 |
SE516404149201 |
NORWAY |
Foot Locker Norway B.V. Norwegian branch |
Haakon VII's gate 10, 0161, OSLO, NORWAY |
918 076 581 |
|
POLAND |
Foot Locker Poland Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością |
ul. Zlota 59, 00-120, WARSAW, POLAND |
0000392259 |
PL5252513747 |
CZECH REPUBLIC |
Foot Locker Czech Republic s.r.o. |
Nové Mĕsto, V Celnici 1031/4, 110 00, PRAGUE 1, CZECH REPUBLIC |
271 26 706 |
CZ27126706 |
HUNGARY |
Foot Locker Hungary Kft |
Váci utca 11/b, 1052, BUDAPEST, HUNGARY |
01-09-718211 |
HU13089719 |
GREECE |
Foot Locker Greece Athletic Goods Ltd. |
75 Patision, 10434, ATHENS, GREECE |
Original Articles of Association registered at the Athens Court of First Instance under General Number 7725, specific number 2131 of the year 2005. |
EL999279062 |
ANNEX II
Model form for cancellation
ase fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our
Please fill in the form below completely and send it subsequently as an attachment to your communication via our Contact Page, or as a letter to Footlocker Europe B.V. Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
To:
Footlocker Europe B.V
Stationsplein 32, 3511 ED Utrecht/The Netherlands.
I/We (*) hereby announce that I/we (*) want to cancel our agreement concerning the purchase of the following item(s) (*):
Description:
_____________________________________________________________
Article number:
_________________________________________________________________
Ordered on (date) / Received on (date) (*):
_________________________________________________________________
Please fill in your name and address below:
First name and family name: _______________________________________________
Street and house number: _______________________________________________
Postal code and place: ___________________________________________________
Date: ________________________
Signature: ______________________________
(only if this form is sent by letter through the post)
(*): Delete if not applicable.